Klient branża ubezpieczeniowa

Miejsce wyspa Madera, Portugalia

Uczestnicy partnerzy biznesowi z całej Polski

Założenia:

Głównym celem wyjazdu było podsumowanie rocznych wyników firmy, a także zmotywowanie sił sprzedażowych
z całego kraju do osiągania jeszcze lepszych wyników w przyszłości. Istotnym elementem programu był również aspekt integracyjny, który wymagał przygotowania oddzielnej koncepcji kreatywnej.


Realizacja:

Wyjazd został zorganizowany w oparciu o motyw przewodni związany z czterema maderyjskimi „żywiołami”.
Każdy z uczestników wziął udział w specjalnie przygotowanych zadaniach, a poszczególne scenariusze owiane były tajemnicą aż do momentu ich rozpoczęcia. Poprzez połączenie elementów aktywnego zwiedzania z zabawą, zapewniliśmy poznanie wyspy w nietypowy sposób, odkryliśmy tajniki jej kultury i lokalnych smakołyków, a także zagwarantowaliśmy niezapomniane emocje i przeżycia.

Nasz Zespół był odpowiedzialny za przygotowanie spójnej koncepcji kreatywnej oraz realizację projektu
na Maderze. Przygotowany został wspierający sprzedaż dedykowany portal internetowy,
a także zaproszenia, materiały reklamowe, upominki i nagrody.


Efekt:

Założenia zostały spełnione w 100%, a szeroki wybór atrakcji dodatkowych sprawił,
że uczestnicy wysoko ocenili organizację wyjazdu. Motywacja do realizacji planów sprzedażowych
na kolejny rok zdecydowanie wzrosła, a uczestnicy powrócili do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem.